Prihláste sa na kurz a zdokonalíte sa v profesionálnej komunikácii so zákazníkmi, ako aj spolupracovníkmi. Spoznáte aké metódy a techniky využívať, aby bola telefonická a e-mailová komunikácia s klientom aktívna, empatická a ústretová. Naučíte sa využívať e-mailovú a telefonickú komunikáciu na dosahovanie svojich cieľov. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v rámci tréningu modelových situácií. V prípade záujmu zrealizujeme školenie aj pre uzavreté skupiny priamo vo Vašej spoločnosti alebo prostredníctvom ONLINE LIVE WEBINÁRU. Školenie je možné zrealizovať aj v anglickom jazyku.
Komu je kurz určený?
- všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
- pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier
Obsah intenzívneho 1 dňového tréningu:
- Základné princípy profesionálnej telefonickej komunikácie
- fázy telefonickej komunikácie – úvod – oslovenie, jadro, záver
- aktívne vs. pasívne počúvanie
- ako využívať zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikáci
- vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku
- dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii
- empatia a jej význam počas telefonickej komunikácie
- význam spätnej väzby v komunikácii
- kto sa správne pýta, dostane správnu odpoveď (základné typy otázok)
- techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
- riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci
- Profesionálna emailová komunikácia
- Štruktúra e-mailu
- Základné princípy písania e-mailov
- Špecifiká emailovej komunikácie
- Najčastejšie chyby emailovej komunikácie
- Netiquette
- Vedenie e-mailovej konverzácie
- Riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
- Empatia a jej význam počas e-mailovej komunikácie
- Bezpečnosť telefonickej a e-mailovej komunikácie, riziká a ich eliminácia
Lektor tréningu:
PhDr. Alena Ambrózová
PhDr. Anna Gúcka-Trubanová
Ing. Monika Toth – Zakariasová
Formy a metódy vzdelavania
Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.
Termín a miesto školenia:
07.02.2025 – 07.02.2025 ONLINE LIVE WEBINAR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.
07.02.2025 – 07.02.2025 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.
24.04.2025 – 24.04.2025 ONLINE LIVE WEBINAR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.
24.04.2025 – 24.04.2025 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.
25.06.2025 – 25.06.2025 ONLINE LIVE WEBINAR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.
25.06.2025 – 25.06.2025 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.
V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.
Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel**** .
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.
Cena kurzu:
bez DPH: 220€ | s DPH: 264€
Pri prihlásení 3 a viac účastníkov na rovnaký termín školenia získate 10% zľavu zo školeného.
V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obedov: 17,00 € s DPH
Kurz na mieru
Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.
Hodnotenie absolventov kurzu:
„Na zlepšení telefonickej komunikácie neustále pracujeme. Všetky Vami poskytnuté informácie sú pre kolegov dobrým návodom na efektívne telefonovanie v praxi. Prístup a kvalitu Vašich služieb hodnotíme pozitívne. Kurz splnil naše očakávania.“
Mgr. Marcela Nováková, personálne oddelenie WebHouse, s.r.o.
„Chcela by som Vám poďakovať za skvelé školenie! Pani doktorka Ambrózova bola úžasná a veľmi nám toto školenie pomohlo.“
Ing. Terezia Menzerova, Predaj – disponent zákazníckych objednávok, ZKW Slovakia s.r.o