Akadémia pre obchodníkov prináša účastníkom komplexný prehľad v najžiadanejších oblastiach obchodných a predajných zručností. Tréning je zostavený na základe dlhoročných skúseností v oblasti obchodu a predaja s praktickou aplikáciu a využitím prípadových štúdií, skupinových a individuálnych aktivít. Vzdelávací kurz sa venuje profesionálnym zručnostiam úspešného obchodníka, vedeniu obchodných rozhovorov, intenzívnemu tréningu vyjednávania. Prostredníctvom tréningu si osvojíte techniky ako efektívne a korektne zvládať požiadavky a problémy zákazníkov, zlepšíte sa v profesionálnej komunikácii v oblasti zvládania krízových situácií ako napr. riešenie reklamácií. Získate návody ako efektívne zdolávať námietky s ktorými sa každodenne stretávate a ktorých nezvládnutie znamená stratu zákazníka.V prípade záujmu zrealizujeme školenie aj pre uzavreté skupiny priamo vo Vašej spoločnosti.
Komu je kurz určený?
-
- Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
- Predajcom
- Key account manažérom
- Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
- Obchodným reprezentantom
Obsah intenzívneho 3 dňového tréningu:
-
I. Úspešný obchodník
- Obchodnícky štart: Reprezentácia firmy & firemná kultúra ako základný kontext: súvislosti, ovplyvňujúce výkony obchodníka
- Základy reprezentácie firmy: tvorba priaznivého prvého dojmu a základy pracovného protokolu
- Na klienta orientovaný prístup a etika : základná filozofia a jeho viacnásobný prínos pre firmu a pre obchodníka
- Profil úspešného obchodníka: osobnostné vlastnosti a predpoklady
- JA obchodník: Sebapoznanie, Motivácia , Identifikácia rozvojových potrieb
- Užitočné a potrebné sociálno komunikačné zručnosti: efektívne odovzdávanie informácii, aktívne počúvane, práca s otázkami, asertivita
- Dôsledná príprava: poznanie produktu/ potrieb výroby, konkurencie, potencionálneho zákazníka/ dodávateľa
- Telefonická profesionálna komunikácia
- Mailová komunikácia, tvorba ponuky
- Obchodné stretnutie: odborná pripravenosť, komunikačná a taktická zdatnosť, empatia, asertivita, základy pracovného protokolu, (pozdrav, predstavenie, podávanie rúk, vizitky …)
- Efektívna prezentácia produktu/ požiadaviek
- Fázy obchodného rozhovoru
- Námietky: integrálna súčasť procesu predaja
- Tvorba kompromisov, efektívne manažovanie ústupkov, BATNA
- Čo je vyjednávanie: základné princípy a oblasti využívania
- Základné zručnosti vo vyjednávaní
- Stratégia a taktika vyjednávania
- Typy vyjednávania: *tvrdé * mäkké * principiálne
- Výhody a nevýhody jednotlivých typov
- Zásady a techniky vyjednávania, tvorby kompromisu a dohôd„ soft“ a „ hard“ formy vyjednávania – modelové situácie
- Súťaživosť a kooperácia v obchode: vyjednávanie typu PREHRA –PREHRA, PREHRA – VÝHRA, VÝHRA – VÝHRA
- Persuázia, presviedčanie: základné princípy
- Ktoré situácie v obchode sú vnímané ako náročné a ako im predchádzať/ ako ich riešiť
- Akí sú nároční klienti/ partneri ?
- Konštruktívne a deštruktívne osobné príspevky pre vznik konfliktu a ako ich mať pod kontrolou: diplomatická a pozitívna komunikácia, sebavedomie a nadhľad, poznať svoje citlivé miesta
- Sebapoznanie: dotazník spôsobov riešenia konfliktov
- Typy reakcií na konflikt/ účinné protireakcie
- Manipulácia vo vyjednávaní: ako ju spoznať ako ju pacifikovať
- Špinavé triky vo vyjednávaní: prevencia & terapia
- Ako zvládnuť neúspech v obchode
- Antistresový program a obrana proti vyhoreniu
- WORKSHOP: Ako tvoriť dobré vzťahy a udržať partnerskú komunikáciu: podporuje to výkonnosť, motiváciu a životnú spokojnosť
II: Profesionálne zručnosti obchodníka a vedenie obchodných rozhovorov
III. Vyjednávanie
IV. Zvládanie náročných klientov a situácii
Lektor tréningu:
PhDr. Rastislava Varsányová,CSc.
Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.
Termín a miesto školenia:
19.03.2025 – 21.03.2025 ONLINE LIVE WEBINAR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.
19.03.2025 – 21.03.2025 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.
10.06.2025 – 12.06.2025 ONLINE LIVE WEBINAR : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00.
Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.
10.06.2025 – 12.06.2025 PREZENČNÁ FORMA : Školenie bude prebiehať v čase od 9:00-16:00 v Bratislave.
V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.
Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel**** .
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.
Cena kurzu:
bez DPH: 610€ | s DPH: 732€
Pri prihlásení 3 a viac účastníkov na rovnaký termín školenia získate 10% zľavu zo školeného.
V cene je zahrnutý poplatok za kurz, študijné materiály, občerstvenie a certifikát o absolvovaní kurzu. V prípade záujmu Vám radi rezervujeme ubytovanie a obedy v mieste konania kurzu. Cena obeda: 15,00 € s DPH
Kurz na mieru
Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?
Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme.
V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku, napíšte nám.