Najnovšie články

Scéna na stole obsahuje poznámkový blok a pero, ktoré zdôrazňujú riadenie času. Spod poznámkového bloku vykúkajú tri lepiace papieriky označené ako „CIELE“, „PLÁN“ a „AKCIA“. V popredí vľavo malá zelená rastlina dodáva tomuto organizovanému pracovnému priestoru nádych prírody.

Time managment ako cesta k pozitívnym zvyklostiam

Dobrou správou je, že v tomto ohľade existuje spravodlivosť. Všetci máme totiž k dispozícii rovnakých 24 hodín. To, že niektorí ľudia stíhajú viac vecí a popri tom aj žijú, je len vecou dobrého time, respektíve self-managementu. Dá sa vôbec riadiť čas? Úspešní ľudia nakladajú s časom sofistikovanejšie a dokážu s ním efektívne hospodáriť. Vďaka tomu...
Čítať ďalej
Nezaradené
Osoba drží kartu s ikonami telefónu, e-mailu, mobilného telefónu a pošty, pričom každá je označená zelenou značkou začiarknutia, ktorá symbolizuje úspešnú komunikáciu. Je to rovnako efektívne ako vedieť ako napísať e-mail – jasné a profesionálne možnosti pripojenia na dosah ruky.
Viete ako správne napísať pracovný email či vybaviť telefonát?
Viete si predstaviť svoj deň bez telefónu či internetu? Zrejme nie. Moderné komunikačné nástroje a technológie sa stali súčasťou našich životov a je len na nás, nakoľko efektívne ich v našich pracovných vzťahoch dokážeme využívať. Pozitívnou náladou počas telefonátu či promptnou odpoveďou na e-mail si tak získame spokojných zákazníkov, ktorí v nás nájdu spoľahlivého partnera....
Čítať ďalej 
Komunikácia
Päť ľudí stojí pri stene a je pohltených svojimi smartfónmi. Nad nimi prepojené ikony – zemeguľa, Wi-Fi, telefón, e-mail, cloud, ľudia a analytika – zachytávajú podstatu digitálnej komunikácie a sietí sociálnych médií, ako je komunikácia cez LinkedIn.
Komunikovať cez LinkedIn? Najvyšší čas začať!
Sociálne médiá sú v dnešnej dobe najpopulárnejším marketingovým nástrojom, pretože ide o ľahký spôsob oslovenia veľkého množstva ľudí. Čím viac sledovateľov či kontaktov máte, tým lepšie pre vaše podnikanie a oslovovanie širokej škály talentov. Prečo by aj HR-ista mal komunikovať na LinkedIn Odborníci z HR sa zhodujú na tom, že veľakrát sa na LinkedIne ľahšie...
Čítať ďalej 
Nezaradené
Žena, dokonalá asistentka firmy, sedí za stolom vo svetlej kancelárii, kontroluje si náramkové hodinky a drží šálku kávy. Pred notebookom s okuliarmi a lampou nablízku efektívne zvláda úlohy. Poličky a okno tvoria pozadie jej pracovného priestoru.
Tri kroky, ako sa stať dokonalou asistentkou firmy
Práca asistentky (tiež office manažérky, back office pracovníčky či sekretárky) je v očiach verejnosti často podceňovaná. Byť v tejto profesii úspešnou pritom vôbec nie je jednoduché. Nároky sú čoraz väčšie a pozícia si vyžaduje oveľa viac nasadenia ako kedysi. Náplň práce asistentky je často širokospektrálna, jej nároky záležia aj od zamerania a požiadaviek firmy. Aké...
Čítať ďalej 
Asistencia
Kategórie blogu
Filtrovať články
Reset