Osoba v kockovanej košeli si podáva ruku s inou, stelesňujúca ducha akadémie pre obchodníkov. Pohľad zhora sa zameriava na ich podanie ruky na pozadí drevenej podlahy, obaja oblečení v neformálnom oblečení.

Kurz „Akadémia pre obchodníkov“ je navrhnutý tak, aby účastníkom poskytol detailný a praktický prehľad najžiadanejších obchodných a predajných zručností potrebných na dosiahnutie úspechu v dnešnom konkurenčnom prostredí. Tento tréning vychádza z dlhoročných skúseností v oblasti obchodu a predaja, pričom kladie dôraz na praktickú aplikáciu prostredníctvom reálnych prípadových štúdií, skupinových cvičení a individuálnych aktivít.

Počas kurzu si osvojíte profesionálne obchodné zručnosti, naučíte sa viesť efektívne obchodné rozhovory a zdokonalíte svoje schopnosti vo vyjednávaní. Intenzívny tréning Vás pripraví na zvládanie náročných situácií, ako je riešenie reklamácií či iných krízových momentov v komunikácii so zákazníkmi.

Získate tiež praktické návody, ako efektívne a korektne riešiť požiadavky a problémy zákazníkov, a naučíte sa, ako zvládať námietky, ktoré sú kľúčové pre udržanie lojality klientov. Nezvládnutie týchto námietok často vedie k strate zákazníka, a preto je ich profesionálne riešenie nevyhnutné pre váš úspech.

Obsah intenzívneho 3 dňového tréningu:

I. Úspešný obchodník

  • Obchodnícky štart: Reprezentácia firmy & firemná kultúra ako základný kontext: súvislosti, ovplyvňujúce výkony obchodníka
  • Základy reprezentácie firmy: tvorba priaznivého prvého dojmu a základy pracovného protokolu
  • Na klienta orientovaný prístup a etika : základná filozofia a jeho viacnásobný prínos pre firmu a pre obchodníka
  • Profil úspešného obchodníka: osobnostné vlastnosti a predpoklady
  • JA obchodník: Sebapoznanie, Motivácia , Identifikácia rozvojových potrieb
  • Užitočné a potrebné sociálno komunikačné zručnosti: efektívne odovzdávanie informácii, aktívne počúvane, práca s otázkami, asertivita

II: Profesionálne zručnosti obchodníka a vedenie obchodných rozhovorov

  • Dôsledná príprava: poznanie produktu/ potrieb výroby, konkurencie, potencionálneho zákazníka/ dodávateľa
  • Telefonická profesionálna komunikácia
  • Mailová komunikácia, tvorba ponuky
  • Obchodné stretnutie: odborná pripravenosť, komunikačná a taktická zdatnosť, empatia, asertivita, základy pracovného protokolu, (pozdrav, predstavenie, podávanie rúk, vizitky …)
  • Efektívna prezentácia produktu/ požiadaviek
  • Fázy obchodného rozhovoru
  • Námietky: integrálna súčasť procesu predaja
  • Tvorba kompromisov, efektívne manažovanie ústupkov, BATNA

III. Vyjednávanie

  • Čo je vyjednávanie: základné princípy a oblasti využívania
  • Základné zručnosti vo vyjednávaní
  • Stratégia a taktika vyjednávania
  • Typy vyjednávania: *tvrdé * mäkké * principiálne
  • Výhody a nevýhody jednotlivých typov
  • Zásady a techniky vyjednávania, tvorby kompromisu a dohôd„ soft“ a „ hard“ formy vyjednávania – modelové situácie
  • Súťaživosť a kooperácia v obchode: vyjednávanie typu PREHRA –PREHRA, PREHRA – VÝHRA, VÝHRA – VÝHRA
  • Persuázia, presviedčanie: základné princípy

IV. Zvládanie náročných klientov a situácii

  • Ktoré situácie v obchode sú vnímané ako náročné a ako im predchádzať/ ako ich riešiť
  • Akí sú nároční klienti/ partneri ?
  • Konštruktívne a deštruktívne osobné príspevky pre vznik konfliktu a ako ich mať pod kontrolou: diplomatická a pozitívna komunikácia, sebavedomie a nadhľad, poznať svoje citlivé miesta
  • Sebapoznanie: dotazník spôsobov riešenia konfliktov
  • Typy reakcií na konflikt/ účinné protireakcie
  • Manipulácia vo vyjednávaní: ako ju spoznať ako ju pacifikovať
  • Špinavé triky vo vyjednávaní: prevencia & terapia
  • Ako zvládnuť neúspech v obchode
  • Antistresový program a obrana proti vyhoreniu
  • WORKSHOP: Ako tvoriť dobré vzťahy a udržať partnerskú komunikáciu: podporuje to výkonnosť, motiváciu a životnú spokojnosť

Formy a metódy vzdelávania

Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

Osoba v kockovanej košeli si podáva ruku s inou, stelesňujúca ducha akadémie pre obchodníkov. Pohľad zhora sa zameriava na ich podanie ruky na pozadí drevenej podlahy, obaja oblečení v neformálnom oblečení.
Komu je kurz určený?
  • Začínajúcim aj skúseným obchodníkom
  • Predajcom
  • Key account manažérom
  • Všetkým, ktorí pri svojej práci prichádzajú do styku so zákazníkmi
  • Obchodným reprezentantom
650,- € bez DPH
800,- € s DPH
Lektori tréningu
PhDr. Rastislava Varsányiová, CSc.

Termín a miesto školenia

Datum
Forma
Čas
Poznámka

Termín a miesto školenia

19.03.2025 - 21.03.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

19.03.2025 - 21.03.2025
Prezenčné
9:00-16:00
10.06.2025 - 12.06.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

10.06.2025 - 12.06.2025
Prezenčné
9:00-16:00
08.10.2025 - 10.10.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

08.10.2025 - 10.10.2025
Prezenčné
9:00-16:00

V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.

Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel****.
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

650,- € bez DPH
800,- € s DPH

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?

Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme. V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku.

Odporúčame aj nasledovné kurzy