Školenie „Komunikácia a zvládanie náročných situácií“ je navrhnuté pre tímových vedúcich a líniových manažérov, ktorí chcú zdokonaliť svoju komunikáciu a efektívne riešiť zložité pracovné situácie.
Počas kurzu získate znalosti, ako sa vyhnúť najčastejším komunikačným chybám, ktoré môžu skomplikovať vzťahy a pracovné procesy. Naučíte sa pravidlá efektívnej komunikácie, odhalíte príčiny nedorozumení a osvojíte si osvedčené postupy na ich elimináciu.
Získate praktické postupy na efektívne zadávanie úloh a zdokonalíte svoje schopnosti poskytovať spätnú väzbu, konštruktívnu kritiku a negatívnu spätnú väzbu v súlade s profesionálnymi zásadami. Taktiež získate návody, ako zvládnuť prirodzený odpor voči zmenám a efektívne využívať komunikáciu na prekonanie konfliktov a stresových situácií.
Tento kurz vám pomôže rozvíjať správny štýl komunikácie, ktorý je kľúčový pri vedení tímu a riešení náročných pracovných situácií