Žena s okuliarmi a náhlavnou súpravou sedí za stolom v kancelárii a v sivom svetri sa venuje telefonickej a emailovej komunikácii. ona sa pozerá do kamery. Dvaja ďalší ľudia v náhlavných súpravách pracujú na notebookoch v pozadí.

Prihláste sa na kurz „Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia“ a zdokonaľte svoje komunikačné zručnosti, ktoré sú nevyhnutné pre úspešnú spoluprácu so zákazníkmi aj kolegami. Počas kurzu spoznáte účinné metódy a techniky, ktoré vám pomôžu zvládnuť telefonickú a e-mailovú komunikáciu tak, aby bola aktívna, empatická a orientovaná na potreby klientov. Naučíte sa, ako prostredníctvom správne zvolenej komunikácie dosahovať svoje ciele a budovať dôveru vo vzťahoch s klientmi aj spolupracovníkmi.

Kurz sa zameriava na praktické využitie komunikačných stratégií v každodenných situáciách. Precvičíte si základné typy telefonickej a e-mailovej komunikácie v tréningu modelových situácií, čo vám umožní získať istotu pri riešení náročných komunikačných výziev. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie potrebám protistrany a zároveň efektívne reagovať na rôzne pracovné situácie.

Obsah intenzívneho 1 dňového tréningu:

Základné princípy profesionálnej telefonickej komunikácie

  • fázy telefonickej komunikácie – úvod – oslovenie, jadro, záver
  • aktívne vs. pasívne počúvanie
  • ako využívať zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikáci
  • vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku
  • dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii
  • empatia a jej význam počas telefonickej komunikácie
  • význam spätnej väzby v komunikácii
  • kto sa správne pýta, dostane správnu odpoveď (základné typy otázok)
  • techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
  • riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci

Profesionálna emailová komunikácia

  • Štruktúra e-mailu
  • Základné princípy písania e-mailov
  • Špecifiká emailovej komunikácie
  • Najčastejšie chyby emailovej komunikácie
  • Netiquette
  • Vedenie e-mailovej konverzácie
  • Riešenie kritických situácií prostredníctvom e-mailu
  • Empatia a jej význam počas e-mailovej komunikácie

Bezpečnosť telefonickej a e-mailovej komunikácie, riziká a ich eliminácia

Formy a metódy vzdelávania

Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

Žena s okuliarmi a náhlavnou súpravou sedí za stolom v kancelárii a v sivom svetri sa venuje telefonickej a emailovej komunikácii. ona sa pozerá do kamery. Dvaja ďalší ľudia v náhlavných súpravách pracujú na notebookoch v pozadí.
Komu je kurz určený?
  • všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
  • pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier
244,- € bez DPH
300,- € s DPH
Lektori tréningu
Monika Toth-Zakariásová
PhDr. Anna Gúcka –Trubanová

Termín a miesto školenia

Datum
Forma
Čas
Poznámka

Termín a miesto školenia

24.04.2025 - 24.04.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

24.04.2025 - 24.04.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

25.06.2025 - 25.06.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

25.06.2025 - 25.06.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

14.08.2025 - 14.08.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

14.08.2025 - 14.08.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

23.10.2025 - 23.10.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

23.10.2025 - 23.10.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

01.12.2025 - 01.12.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

01.12.2025 - 01.12.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.

Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel****.
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

244,- € bez DPH
300,- € s DPH

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?

Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme. V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku.

Odporúčame aj nasledovné kurzy