Rôznorodá skupina piatich ľudí v náhlavných súpravách a obchodnom oblečení stojí v rade s úsmevom. Stelesňujú efektívnu komunikáciu, čo naznačuje, že ide o call centrum alebo tím zákazníckych služieb. V pozadí sú vertikálne žalúzie.

Počas kurzu sa naučíte lepšie porozumieť rôznym typom zákazníkov a osvojíte si techniky, ako prispôsobiť štýl komunikácie ich potrebám a správaniu. Získate praktické schopnosti, ako správne odhadnúť potreby klientov a efektívne reagovať na ich očakávania.

Zdokonalíte sa v profesionálnej komunikácii prostredníctvom osvedčených metód a techník, ktoré podporujú aktívny, empatický a ústretový prístup pri telefonickej komunikácii. Naučíte sa, ako využiť telefonickú komunikáciu na dosahovanie firemných cieľov, či už ide o riešenie problémov, budovanie vzťahov alebo uzatváranie dohôd.

Súčasťou kurzu je aj praktický tréning, v rámci ktorého si precvičíte rôzne typy telefonických rozhovorov na modelových situáciách, aby ste si osvojili nové zručnosti v reálnom prostredí.

Obsah intenzívneho 1 dňového tréningu:

  • Profesionálne vystupovanie, pozitívna reprezentácia seba a firmy
  • Prvky, ktoré zákazníka ovplyvňujú počas rozhovoru
  • Spôsoby efektívneho riadenia rozhovoru
  • Efektívna komunikácia, aktívne počúvanie, spätná väzba o fázy telefonickej komunikácie

– úvod – oslovenie, jadro, záver
– aktívne vs. pasívne počúvanie
– ako využívať zásady etikety a profesionality v styku so zákazníkom pri telefonickej komunikácii
– vytvorenie profesionálneho dojmu v telefonickom styku a dôležitosť hlasu v telefonickej komunikácii

– empatia a jej význam počas telefonickej komunikácie
– význam spätnej väzby v komunikácii
– kto sa správne pýta, dostane správnu odpoveď (základné typy otázok)
– techniky vysvetľovania – ako zamedziť komunikačným nedorozumeniam
– riešenie kritických situácií počas telefonovania – problémoví zákazníci

  • Typy náročných zákazníkov z praxe a ako na nich
  • Ako zvládať vžité negatívne zásady postoja zákazníka
  • Pružné zvládanie klasických námietok
  • Modelové situácie s poskytnutím spätnej väzby

Formy a metódy vzdelávania

Tréning prebieha interaktívnou formou na princípe „školy hrou“. Účastníci budú riešiť konkrétne príklady a prípadové štúdie z praxe. Svoje zručnosti si vyskúšajú v modelových situáciách s následnou podrobnou spätnou väzbou.

Rôznorodá skupina piatich ľudí v náhlavných súpravách a obchodnom oblečení stojí v rade s úsmevom. Stelesňujú efektívnu komunikáciu, čo naznačuje, že ide o call centrum alebo tím zákazníckych služieb. V pozadí sú vertikálne žalúzie.
Komu je kurz určený?
  • všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie
  • pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier
244,- € bez DPH
300,- € s DPH
Lektori tréningu
PhDr. Anna Gúcka –Trubanová
Mgr. Silvia Lidajová
PhDr. Rastislava Varsányiová, CSc.

Termín a miesto školenia

Datum
Forma
Čas
Poznámka

Termín a miesto školenia

21.05.2025 - 21.05.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

21.05.2025 - 21.05.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

17.07.2025 - 17.07.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

17.07.2025 - 17.07.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

26.09.2025 - 26.09.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

26.09.2025 - 26.09.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

12.11.2025 - 12.11.2025
Online
9:00-16:00

Po ukončení tréningu má každý účastník ešte možnosť bezplatného individuálneho poradenstva s lektorom.

12.11.2025 - 12.11.2025
Prezenčné
9:00-16:00

Školenie bude prebiehať v Bratislave.

V prípade, že Vám nevyhovuje termín alebo čas školenia, vieme ho upraviť na základe Vašich požiadaviek.

Vzdelávanie prebieha v BRATISLAVE v Clarion Congress Hotel Bratislava**** alebo Aston Business Hotel****.
V TRNAVE prebieha vzdelávanie v Hoteli MAXPLAZA***. Parkovanie pre účastníkov školenia zabezpečené bezplatne.

244,- € bez DPH
300,- € s DPH

Nevyhovuje Vám termín alebo si želáte pripraviť kurz na mieru?

Školenia realizujeme pre jednotlivcov ale aj uzavreté skupiny. Vzdelávanie zabezpečujeme v našich priestoroch alebo priamo u Vás vo firme. V prípade záujmu, Vám radi vypracujeme individuálnu cenovú ponuku.

Odporúčame aj nasledovné kurzy